پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118454
دولت تصميم دارد استان چهارمحال و بختياري را قطب گردشگري کشور معرفي کند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2889

 

 

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار مشاور رئيس جمهور در امور اقليتهاي قومي و مذهبي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر گفت: دولت در نظر دارد که استان چهارمحال و بختياري را بعنوان قطب گردشگري کشور معرفي کند.


دکتر علي يونسي افزود: همه مي دانند استان چهارمحال و بختياري استعداد هاي لازم را براي رسيدن به اين موقعيت مهم گردشگري دارد.

دستيار ارشد رييس جمهور ادامه داد: شهرستان کوهرنگ آب و هوا و طبيعت ممتازي دارد به علاوه اينکه هم مردم و هم تاريخ خيلي خوبي دارد، همه ي اينها براي اينکه اين شهرستان به موقيعت گردشگري ممتاز تبديل شود را دارد.

مشاور رئيس جمهور خدمت به مردم را اولويت اول دولت و رئيس جمهور خواند و گفت: دولت قبل از ورود به استان چهارمحال و بختياري، مشکلات را بررسي و رصد کرده است و کاملا مي داند که اين استان چه مشکلاتي دارد، بعضي از مشکلات خيلي قديمي هستند.

حجه الاسلام يونسي اشتغال را مهمترين مشکل مردم استان دانست گفت: اين استان مثل بعضي استانها از جمله لرستان، ايلام، کهکيلويه و بوير احمد جزء مناطق کمتر توسعه يافته است و نياز دارد که تصميمات مهمي براي اين استان گرفته شود.

يونسي در پايان گفت: خبر دارم دولت تصميمات مهمي را گرفته است و آقاي رئيس جمهور هم در اين سفر آن ها را اعلام خواهد کرد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html